• Ons adres:Laan van ‘t Haantje 32, Rijswijk
  • Neem contact op:085 071 6302
Horeca portofoons verhogen klanttevredenheid

Horeca portofoons verhogen klanttevredenheid

5 juli, 2017


Horeca portofoons voor uw hotel, restaurant of café?

Disseldorp Techniek heeft een zeer uitgebreid assortiment aan horeca portofoons van de merken Motorola, Hytera en Kenwood. Deze portofoons zijn licht in gewicht, gemakkelijk mee te dragen voor uw personeel en simpel in gebruik.

De portofoon zorgt er voor dat uw personeel direct met elkaar in verbinding staat. De bediening en keuken zullen daardoor efficiënter met elkaar samenwerken. Dit zorgt er voor dat het service niveau toeneemt zodat uw klanten optimaal kunnen genieten. Het personeel hoeft niet steeds heen en weer te lopen tussen de keuken en de tafels voor overleg, dit bespaart tijd en maakt het werken leuker.

Het maakt voor ons niet uit hoe groot uw horeca gelegenheid is, wij kunnen er altijd voor zorgen dat u optimaal bereik heeft. Dit zorgt er voor dat u maximaal gebruik kunt maken van de efficiëntie die de portofoon u biedt.

Het gebruik van horeca portofoons brengt verschillende voordelen met zich mee. Doordat deze er voor zorgen dat uw personeel efficiënter gaat werken krijgt u niet alleen meer tevreden gasten maar bespaard u ook kosten. Hieronder sommen wij voor u op welke voordelen u met het gebruik van portofoons heeft.

Betere service

Met horeca portofoons zorgt u er voor dat het service niveau toeneemt. De wensen van uw gasten kunnen snel door gespeeld worden naar het personeel. Snel door geven dat de biefstuk toch medium moet zijn of dat de gasten zijn gearriveerd is nu in slecht één seconden gebeurd.

Meer rust voor het personeel

Uw personeel hoeft niet te schreeuwen om iets aan elkaar door te geven. Het zoeken naar een collega is verledentijd omdat deze direct opgeroepen kan worden via de horeca portofoon.

Minder kans op miscommunicatie

Door dat uw personeel bij onduidelijkheden een extra uitvraag kunnen doen wordt de kans op miscommunicatie kleiner. Dit voorkomt dat uw gasten ontevreden zijn.

Tijd besparing

Doordat uw personeel niet meer heen en weer hoeft te lopen om iets te vragen aan een collega of leidinggevende zal er veel tijd worden bespaard.

Imago verbetering

Alle vier de bovenstaande aspecten zijn in het voordeel van het imago dat uw gasten van uw bedrijf zullen hebben. De gast zal een betere en snellere service ervaren wat voor meer klanttevredenheid zorgt.

Verhoogt werkefficiëntie

Door de directe communicatie die zorgt voor meer rust en minder kans op miscommunicatie zal de werk efficiëntie van uw personeel stijgen.

Kostenbesparing

De kosten besparing wordt gerealiseerd doordat de communicatie efficiënter verloopt waardoor er tijd wordt bespaard.

Wilt u meer informatie over welke horeca portofoon het beste bij uw wensen past? Neem gerust contact met ons op voor een test en meer informatie.

Deel dit bericht

Vragen?

Vragen of een offerte ontvangen?

Wij helpen u graag verder.

Bel 085 - 071 6302

Of laat uw gegevens achter zodat wij contact met u kunnen opnemen.

Uw gegevens

    Vragen of een offerte ontvangen?

    Klant info