• Ons adres:Laan van ‘t Haantje 32, Rijswijk
  • Neem contact op:085 071 6302

Garantie

Ontvangt u een kapot product, of is uw product defect binnen het garantie termijn? In dat geval zorgen wij er bij Disseldorp Techniek graag voor dat uw product gerepareerd of vervangen wordt.

U kunt uw aanvraag indienen door naar info@disseldorptechniek.nl te mailen. Nadat uw aanvraag verwerkt is ontvangt u van ons een Retour referentienummer zodat u de producten naar ons kunt versturen. U dient het artikel in zoverre mogelijk in originele staat terug te sturen, inclusief alle onderdelen en accessoires.

Bij ontvangst van uw product wordt deze nagekeken en vervolgens gerepareerd of vervangen. Deze hele procedure kan oplopen tot een maand. Terugbetaling is enkel mogelijk in de herroepingsperiode, en is na deze termijn niet meer mogelijk.

Indien bij nazicht ondervonden wordt dat het product niet defect is of defect is omwille misbruik, bent u zelf verantwoordelijk voor het transport terug naar u. Wij kunnen u in dit geval assisteren met een prijsopgave voor de reparatie of vervanging van uw product.

Mocht het product defect raken na het verstrijken van de garantieperiode, dan kunnen wij u assisteren bij het verkrijgen van een prijsopgave voor reparatie.

Wilt u meer informatie dan kunt u contact opnemen via 085 071 6302 of per e-mail naar info@disseldorptechniek.nl.


Vragen?

Vragen of een offerte ontvangen?

Wij helpen u graag verder.

Bel 085 - 071 6302

Of laat uw gegevens achter zodat wij contact met u kunnen opnemen.

Uw gegevens

    Vragen of een offerte ontvangen?

    Klant info